Art & Kulturë

Misri i ëmbël, një ushqim perfekt për diabetikët

Misri i ëmbël përmban vitamina, minerale dhe fibra. Një gjysmë filxhan misri përmban rreth 72 kalori. Pigmenti që i jep ngjyrën e verdhën misrit të ëmbël përmban lutein dhe vitaminë A, dy element, të cilët mungojnë te misri i bardhë i ëmbël.

Misri i ëmbël është një lloj drithi pa gluten dhe mund të përdoret në mënyrë të sigurtë nga ata që vuajnë nga sëmundja celiaki dhe që përveç tij mund të përdorin edhe oriz, kuinoa, etj. Misri i ëmbël përmban shumë fito-ushqyes: fibra dietike, vitamina dhe antioksidantë përveç mineraleve, të cilat i përmban në përmasa të moderuara.

Përveç se ndihmojnë tretjen, fibrat dietike ndihmojnë edhe në rregullimin e niveleve të sheqerit në gjak, ndërsa këshillohet si ushqim për ata që vuajnë nga diabeti.

Si ta zgjedhim dhe ta ruajmë misrin e ëmbël

Përpiquni të zgjidhni misër të freskët të ëmbël, që është ende në lëvore, e cila duhet të jetë në ngjyrë të gjelbër të ndritshme dhe e shtrënguar fort pas kallirit të misrit. Shmangni misrin e freskët që ka qëndruar jashtë në diell ose në ndonjë vend të ngrohtë, sepse në qoftë se misri ngrohet, sheqeri kthehet në niseshte dhe shija nuk do të jetë aq e ëmbël.

Kaloritë

Lëreni misrin në lëvore derisa të jeni gati për ta gatuar dhe për ta shërbyer. Ai do të jetojë për disa ditë në frigorifer, por sa më shpejt ta gatuani, aq më mirë do të shijojë.

Gjithashtu ju mund të gjeni misër edhe në dyqanet ushqimore, vetëm ose të përzier me perime të tjera. Disa marka shtojnë gjalpë ose salca, kështu që kontrolloni etiketën për të parë nëse ka natrium të tepërt ose përbërës, që ju nuk i dëshironi.

Misri i ngrirë në frigorifer mund të jetojë deri në gjashtë muaj. Ju gjithashtu mund të blini grurë në kuti, ose misër kernel ose në formë kremoze ​​(edhe pse kjo nuk përmban krem ​​por sheqer të shtuar). Lexoni etiketat për përmbajtjen.

 

InfoKult jep informacion 360 gradë për të kaluar kohën e lirë sa i takon artit, kulturës dhe turizmit (në kuptimin e destinacioneve turistike).