Stërvitja e rregullt ul rrezikun për depresion

Ushtrimet e rregullta ditore mund të ulin rrezikun për depresion. Hulumtuesit që grumbulluan informacion nga 49 studime nga e gjithë bota zbuluan se njerëzit që bënin në shumë aktivitet fizik, kishin më pak gjasa të prekeshin nga depresioni në raport me ata që bënin pak ose fare ushtrime.

Në analizë u përfshinë 266 mijë njerëz të të gjitha moshave, ku asnjë prej tyre nuk kishte depresion në fillim të studimit. Më pas, atyre iu kërkua të tregonin se sa ushtrime kishin bërë në ditët apo javët e fundit dhe u ndoqën për më shumë se shtatë vite, për të parë nëse kanë zhvilluar simptoma depresive. Cilat ishin rezultatet?!

Ata që kishin bërë më shumë aktivitet fizik ishin 17% më pak të prirur për t’u prekur nga depresioni, në raport me ata që nuk kishin bërë stërvitje fizike. Ky studim gjithëpërfshirës është një dëshmi më shumë në teoritë që sugjerojnë se stërvitja nuk është vetëm e mirë vetëm në zvogëlimin e simptomave të depresionit, por edhe në parandalimin e tij.

Vendos një përgjigje

Ju lutemi të vendosni komentin tuaj !
Ju lutemi të vendosni emrin tuaj