Lëngjet e frutave që ju forcojnë imunitetin

Lëngu i portokallit: Lëngu i portokallit jo vetëm që ka veti anti-inflamatore, por konsumimi afatgjatë shoqërohet gjithashtu me kolesterol të ulët, tregojnë disa studime. Studime të tjera gjithashtu tregojnë se pirja e disa gotave me lëng portokalli parandalon inflamacionin që mund të shkaktohet nga një vakt me yndyrë të lartë, sipas studimit në vitin 2017 në revistën Food & Function.

Lëngu i rrushit: Mund të përmirësojë funksionimin e trurit: Lëngu i rrushit është një burim i mirë i antocianins, antioksidantëve që mund të ndihmojnë për të përmirësuar funksionimin e trurit. Në një studim të vitit 2017 të botuar në European Journal of Nutrition, studiuesit analizuan të moshuar që pinin lëng rrushi. Personat që pinin lëng rrushi çdo ditë për 12 javë treguan përmirësim në testet e kujtesës.

Lëngu i shegës: I mbushur me antioksidantë që luftojnë sëmundjet: Lëngu i shegës është natyrisht i pasur me lëndë ushqyese të rëndësishme të quajtura antioksidantë. Në fakt, lëngu i shegës në të vërtetë ka më shumë antioksidantë sesa çaji jeshil ose vera e kuqe. Ata antioksidantë ndihmojnë në mbrojtjen e qelizave nga dëmtimi. Përmbajtja e lartë antioksiduese është gjithashtu ajo që i jep lëng shegës karakteristikat e saj anti-inflamatore dhe aftësinë e saj për të ndihmuar në mbrojtjen e sëmundjeve të zemrës.